Pages

Monday 18 March 2013

PM Hargai Wanita Malaysia?


Program 1Million Women Purple Walk telah berlangsung dengan jayanya di seluruh negara.

Memang gempak!! Ramai sungguh wanita-wanita yang turut mengambil bahagian dalam program ini tanda memberi sokongan kepada kerajaan persekutuan.

Panglima masih menunggu apa yang akan ditawarkan oleh BN dalam manifesto untuk PRU 13 ini khususnya kepada kaum wanita. Tapi Panglima yakin BN akan beri tawaran yang terbaik kepada golongan wanita.

Pakatan Rakyat pun dah umum untuk 'menyayangi kaum wanita' dalam manifesto dan Billboard yang merata dari seluruh negeri Selangor!

Katanya nak bagi caruman kepada wanita di negeri Selangor. Boleh percaya ke? Ibu tunggal pun Pakatan tak boleh jaga sampai kena saman dengan ibu tunggal. Inikan pula nak janji lagi.

Bagi golongan wanita, usahlah terpedaya lagi dengan janji-janji pembangkang yang banyak wayang dari pembikinan. Jangan bazirkan undi anda untuk pembangkang yang belum tentu mampu laksanakan apa yang dijanjikan.
Pakatan Rakyat ni ibarat jejaka yang nak memikat seorang wanita. Janji macam-macam. Nak bagi cincin la, emas la. Bila dah dapat perempuan tu, cari orang lain pulak!

Wanita adalah tonggak penting dalam negara. Oleh itu, Panglima pun nak umumkan yang Panglima pun sayang kat wanita semua!

Peace Yo!!

SAYANGI SELANGOR. YAKINI BN!

No comments:

Post a Comment