Pages

Friday 22 March 2013

Kenapa Sibuk Sangat Dengan PapaGomo?



1. Anwar Ibrahim tak perlu gentar menghadapi setiap isu moral yang dihadapi olehnya kerana ada orang yang akan menjawab isu tersebut. Seperti biasa, orang kuatnya Rafizi Ramli akan menyiasat dan menggunakan seluruh kekuatan untuk menepis isu itu.

2. Panglima bukanlah ahli politik tetapi Panglima sebagai rakyat Malaysia hanya memerhatikan sahaja gerak laku Anwar Ibrahim dalam setiap isu peribadi yang melibatkan dirinya. Modus operandi Anwar Ibrahim ialah menyerang kembali (serangan peribadi) musuh/mangsa liwat/pengadu yang melaporkan tentang isu dirinya.

3. Apabila berlaku kes Saiful Bukhari dan ketika itu ayahnya, Azlan menyokong Saiful 100% mengatakan bahawa anaknya diliwat oleh Anwar Ibrahim. CheguBard mengeluarkan artikel tentang bapa Saiful yang mengatakan beliau kaki judi. KAKI JUDI memberi makna bahawa bapa Saiful adalah FASIK? Oleh itu, adakah kita boleh mempercayai kata-kata Azlan yang mengatakan INI SEMUA KONSPIRASI UMNO?


4. Dato' Eskay juga terkena. Ketika beliau membacakan sumpah laknat terhadap dirinya, puak-puak PAS mengatakan sumpah itu tidak dikira kerana salah sebut dan Dato' Eskay bukan Muslim yang baik dan banyak berbuat dosa. Jadi orang 'fasik' tidak dikira kata-katanya.

5. PKR akan menyerang peribadi Papa Gomo yang melaporkan tentang video seks ini. Timbul pula katanya Papa Gomo adalah bekas banduan dan pengundi hantu, maka Rafizi menggelarkan Papa Gomo adalah seorang FASIK dan kata-katanya tidak boleh dipercayai. Cadangan saya, Rafizi perlu meminta SPR menyiasat perkara ini, bukannya menyiasat dan membuat keputusan sendiri mengatakan Papa Gomo pengundi hantu.

Dulu kata bapa Saiful kaki judi, sekarang apa dah jadi?

6. Mengapa dengan begitu mudah menggelarkan orang lain FASIK? Adakah Rafizi sudah begitu BERIMAN untuk berkata-kata? Dan adakah untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim meliwat orang, perlu dilaporkan oleh Ulama'? Panglima pasti kalau Ulama' yang melaporkan, puak-puak PAS pula mempertikaikan sijil-sijil Ulama' tersebut. Panglima pasti!

7. [Analogi] : ANWAR IBRAHIM menunggang motorsikal tanpa lesen (meliwat). PAPAGOMO tahu Anwar Ibrahim menunggang motorsikal tanpa lesen (ada bukti video) dan melaporkannya kepada pihak POLIS (bagi tahu rakyat). Pihak Polis menahan Anwar Ibrahim sebab tak ada lesen (rakyat tanya Anwar meliwat ke?). Tiba-tiba Anwar cakap ini semua KONSPIRASI Papagomo mahu menangkapnya (tuduh konspirasi UMNO).

8. Bukan soal siapa yang mengadu, tetapi persoalan yang lebih besar adalah ADAKAH KAMU LAKUKAN? Papa Gomo mendakwa Anwar Ibrahim meliwat seorang Mahasiswa dan disertakan sekali dengan videonya. Isunya, ADAKAH ANWAR IBRAHIM MELIWAT MAHASISWA ITU ATAU TIDAK? BUKANNYA SIAPA PAPAGOMO YANG MAHU MENDAKWA ANWAR IBRAHIM MELIWAT?

9. Adakah kita tidak terfikir bahananya membongkar isu seks terutamannya melibatkan pemimpin utama? Adakah Papa Gomo tidak terfikir tentang nasib yang bakal ditimpa olehnya kerana mendakwa Anwar Ibrahim meliwat?

10. Papa Gomo mempunyai bukti video di tangannya. Beliau juga mengatakan pernah berjumpa sendiri dengan mangsa liwat tersebut. Papa Gomo juga mengatakan tujuan beliau mengeluarkan video ini adalah untuk memberitahu kepada rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin negara kerana mempunyai akhlak dan moral yang teruk!

11. INI BUKAN KONSPIRASI UMNO. Kalau ini kerja UMNO, hebat sangatlah UMNO menjemput Anwar Ibrahim masuk dalam bilik hotel dan meliwat anak muda?




12. Siapakah individu di dalam video tersebut? Kali ini gambarnya berwarna dan mempunyai audio sekali. Siapa yang merakamnya? Adakah Anwar Ibrahim tak perasan beliau dirakam? Ini baru episod pertama, ada lagi tu.

13. Ianya hadir dengan pelbagai persepsi. Kepada yang menyokong Anwar, pasti mereka tidak percaya itu adalah Anwar. Kepada musuh pasti akan mempercayainya. Sekarang tinggal rakyat biasa yang akan menilainya sama ada Anwar Ibrahim layak atau tidak menjadi Perdana Menteri?

14. Dengar apa yang dikata, bukan siapa yang berkata. Full stop! Lihat dan percayalah. Bukti dah ada dah!

BUKAN NAK TUNJUK VIDEO LUCAH, TAPI KEBENARAN!!

Panglima Rumah Api
Segambut, KL.

No comments:

Post a Comment